Uiteraard zorgt Zekervastgoed er eveneens voor dat uw pand(en) nooit onbezet blijven. Om het optimale rendement uit de verhuur te halen, de best mogelijke huurprijs te realiseren en tevreden huurders te vinden, werken wij samen met diverse professionele partijen die garant staan voor de verhuur van uw pand(en).
Commercieel beheer vereist het proactief inspelen op veranderende marktomstandigheden, het richten op verschillende doelgroepen en het effectief positioneren van uw verhuurobject(en) op de markt.
Voor verhuurders die momenteel onvoldoende rendement behalen uit hun portefeuille, kunnen onze specialisten u ondersteunen om snel tot een beter resultaat te komen.
Ons Beheer-pakket omvat tevens de volgende aspecten:
– Financieel beheer
– Technisch beheer
– Administratief beheer
– Behandeling van huurgeschillen
– Onderhoudsplanning
Zekervastgoed fungeert als het centrale aanspreekpunt voor uw huurders. Wij nemen alle voorkomende vragen op ons en filteren de meest belangrijke zaken voor u, zodat u goed geïnformeerd blijft.
Wij bieden financiële zekerheid en overzicht in uw administratieve verplichtingen. Ons team voert uw administratie en rapporteert regelmatig, zodat u een verantwoord financieel beheer kunt voeren.
Zekervastgoed zorgt voor een efficiënte inning van de verschuldigde huur en servicekosten via automatische incasso. Daarnaast nemen wij de gewenste jaarlijkse huurverhogingen en de noodzakelijke aanpassingen in het huurcontract voor onze rekening.
Wij bewaken en signaleren eventuele betalingsachterstanden nauwlettend. Met een zorgvuldig debiteurenbeheer handelen wij snel en proactief. Wij gaan zelfs zo ver dat we het incassotraject op onze kosten op ons nemen totdat het dossier wordt overgedragen.
Juridische ondersteuning: Wij assisteren u bij alle voorkomende incassokwesties.
Optimalisatie van huurinkomsten: Wij adviseren u over marktconforme huurprijzen en coördineren in overleg met u passende maatregelen om leegstand te voorkomen.
Beheer van waarborgsommen: Wij beheren de garantiebetalingen en zorgen voor een correcte verrekening met vertrekkende huurders aan de hand van opgestelde inspectierapporten.
Financieel overzicht: Maandelijks verstrekken wij u een helder huuroverzicht waarin gedetailleerd de uitgaven en ontvangen huurpenningen worden weergegeven, evenals een overzicht van eventuele huurachterstanden.
Administratie van servicekosten: De leveringen en diensten zoals vermeld in de huurovereenkomst dienen jaarlijks te worden verrekend. Wij verzorgen de afrekening van de servicekosten en stellen een nieuw voorstel op.
Ons Beheer-pakket omvat tevens:
– Commercieel beheer
– Technisch beheer
– Administratief beheer
– Behandeling van huurgeschillen
– Onderhoudsplan
De volledige coördinatie van klein tot groot onderhoud wordt door Zekervastgoed verzorgd. Uw woningportefeuille wordt adequaat onderhouden en de bijbehorende administratie wordt voor u opgesteld. Zekervastgoed voorziet u van deskundig advies en voert de werkzaamheden namens u uit. Op deze manier worden uw huurders goed bediend, terwijl u te allen tijde controle behoudt over uw inkomsten en uitgaven.
Zekervastgoed neemt de eerste lijn van technisch onderhoudszaken voor u over als verhuurder. U hoeft zich hier geen zorgen over te maken, omdat dit voor u efficiënt georganiseerd is. Jaarlijks bespreken we uw onderhoudswensen en u bepaalt op welke gebieden Zekervastgoed u kan ondersteunen.
Onze kracht ligt in de constante aandacht die wij het hele jaar door bieden. We zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar voor eventuele technische klachten en calamiteiten.
Als opdrachtgever heeft u de keuze of wij uw eigen leveranciers inschakelen voor technische klachten of dat u gebruik wilt maken van het gemak van onze technische dienst. Elke opdracht wordt voorafgaand aan de uitvoering door u goedgekeurd.
Dankzij de landelijke aanwezigheid van Zekervastgoed kunnen wij scherpe inkoopprijzen bedingen bij alle technische leveranciers. Of het nu gaat om loodgieterswerk, elektriciteit, CV-installatie, timmerwerk, enzovoort, u profiteert altijd van voordelige tarieven!
Regelmatig beoordelen we samen met u lopende contracten met leveranciers, bijvoorbeeld voor schoonmaakwerkzaamheden of het onderhoud van CV-ketels. We zorgen ervoor dat de leveranciers scherp blijven in hun dienstverlening aan u als afnemer.
Wij coördineren alle schadegevallen die onder de dekking van uw verzekeringspolis(sen) vallen.
Bij elke opdracht controleren wij of de schoonmaak- en servicewerkzaamheden door leveranciers correct worden uitgevoerd. Daarnaast houden we regelmatig toezicht op de algemene staat van het pand.
Alle relevante documenten worden zorgvuldig gearchiveerd en zijn te allen tijde opvraagbaar. Zo heeft u altijd inzicht in afspraken, zoals leverancierscontracten, inspectierapporten, huurovereenkomsten, opleveringsdocumenten en bouwtekeningen.
Maak vandaag nog een afspraak met een van onze vastgoedadviseurs via het afspraakformulier.
Het technisch beheer van uw verhuurobject betekent dat u zich geen zorgen meer hoeft te maken over technische problemen met uw verhuurobject.
Ons Beheer-pakket omvat tevens:
– Financieel/administratief beheer
– Commercieel beheer
– Behandeling van huurgeschillen
– Onderhoudsplan
© 2023. Alle rechten voorbehouden.
Owning a home is a keystone of wealth… both financial affluence and emotional security.
Suze Orman